شرکت لوله‌گستر اسفراین

طراحی شده توسط محمود سیفی | 4215 887 0915

طراحی شده توسط محمود سیفی | 4215 887 0915

افتتاح ارتباط “نوری” لوله گستر اسفراین

امروز طی مراسمی با حضور مهندس رسول علی اصغرپور مدیرکل مخابرات استان خراسان شمالی، مهندس غدیری رییس اداره مخابرات اسفراین، مهندس زند مدیرعامل شرکت لوله گستر اسفراین و سایر مدیران و مسئولین مرتبط، اتصال لوله گستر اسفراین به شبکه جهانی  اینترنت و مخابرات از طریق تکنولوژی فیبرنوری برقرار شد.

این پروژه که از شروع طرح مطالعاتی تا اجرا و اتمام آن یکسال به طول انجامید با حمایت و پیگیری همه جانبه مدیرعامل شرکت و همچنین همراهی قابل تقدیر مدیرکل مخابرات استان و رییس اداره اسفراین محقق گردید. 

نصرت الهی رییس واحد فناوری و اطلاعات لوله گستر اسفراین در مصاحبه با روابط عمومی اعلام‌کرد: اتصال فیبر نوری باعث افزایش امنیت، کیفیت و‌پایداری اینترنت گردیده که با کاهش هدر رفت بسته های اطلاعاتی (packet loss) ، سرعت ارتباط و انتقال داده های اطلاعاتی افزایش چشمگیری داشته است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد سقف پهنای باند شرکت بر بستر قبلی ( لینک رادیویی)  حدود ۱۰۰ مگابایت بر ثانیه  بوده‌ که در حال حاضر با کوچ به بستر فیبر نوری  تا یک گیگابایت، قابلیت افزایش میسر گردیده است.

رییس فناوری اطلاعات لوله گستر اسفراین همچنین افزود: با بهره گیری از تکنولوژی فیبر نوری امکان انتقال خطوط تلفن برای دستیابی به کیفیتی بهتر و بدون محدودیت های فعلی و اختلالات ارتباطی، عملیاتی میگردد