شرکت لوله‌گستر اسفراین

طراحی شده توسط محمود سیفی | 4215 887 0915

طراحی شده توسط محمود سیفی | 4215 887 0915

دیدار امام جمعه محترم شهرستان اسفراین و خانواده شهدا با مهندس مازیار زند

یکشنبه مورخ 1402/05/29 تعدادی از پرسنل که جزو خانواده معزز شهدا هستند به همراه حجت الاسلام و المسمین موسوی امام جمعه محترم شهرستان با مدیرعامل شرکت دیدار کردند.

در این دیدار مهندس زند وجود خانواده شهدا در شرکت را موجب برکت دانستند و به اهمیت حفظ احترام جایگاه رفیع ایشان و شهدای عظیم الشان تاکید نمودند.

امام جمعه اسفراین نیز در ادامه با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری افزودند که هرجا کار مثبت و مفیدی انجام شود حتما مدیری مومن و انقلابی داشته و همچنین مدیران این چنینی ارزش‌گذاری به خانواده شهدا را سرلوحه کارشان می‌دانند و ازین بابت از مهندس زند تقدیر و تشکر نمودند.

میهمانان این نشست نیز خطاب به حجت الاسلام موسوی خاطرنشان کردند که در سنوات گذشته هیچگاه چنین ارزش و احترامی به ایثارگران و خانواده شهدا در شرکت وجود نداشت، ازین رو ایثارگران و یادگاران شهدا ارادت خاصی به مهندس زند دارند و ایشان را همچون پدر پشتیبان و همدل با خود می‌دانند.

ایشان در ادامه عنوان کردند: ” با صدای رسا اعلام میکنیم که ما نه تنها هیچ گله و شکایتی نداریم، کسی هم بخواهد در مسیر حرکت شرکت اختلالی ایجاد کند، همچون شهیدان‌مان، در مقابل کارشکنی و فتنه‌ها سینه سپر خواهیم کرد.”

در پایان مراسم نیز لوح تقدیری بابت تشکر از زحمات و همراهی های مهندس زند از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران تقدیم ایشان گردید.