شرکت لوله‌گستر اسفراین

طراحی شده توسط محمود سیفی | 4215 887 0915

طراحی شده توسط محمود سیفی | 4215 887 0915

مدیر بهره برداری و آماده سازی بنگاه های ایدرو: لوله گستر اسفراین عامل موثر کنترل قیمت لوله های نفت در کشور است

محمدرضا حسینی طی بازدیدی که روز چهارشنبه ۱۳ دی‌ماه از شرکت لوله گستر اسفراین بعمل آورد ضمن تقدیر از عملکرد این شرکت طی سال‌های اخیر در جلسه شورای مدیران گفت: لوله گستر اسفراین را می‌توان موثر‌ترین و مهمترین عامل کنترل قیمت لوله‌های فولادی بدون درز در کشور دانست چراکه اگر لوله‌گستر نبود، شرکتهای خارجی و واردکنندگان لوله، بازار لوله‌های نفتی را تحت کنترل خود می‌گرفتند و باید قدردان وجود این مجموعه تولیدی باشیم.

در ادامه جلسه که به بررسی عملکرد سه ساله شرکت اختصاص داشت، احمد فیضی مدیر کارخانه به ارائه گزارش روند تولید، چالش‌ها، فرصت‌ها و وضعیت قراردادهای شرکت پرداخت و اذعان کرد درصورتی که تا پایان سال مشکل قطعی گاز ایجاد نشود، می‌توانیم به برنامه تولیدی مدنظر دست یابیم و باتوجه به محدودیت مصرف برقی که در تابستان داشتیم، این موضوع نشان از درایت و برنامه ریزی و بکار گیری صحیح منابع توسط مدیرعامل شرکت دارد.

امیر فریدونی مدیر امور مالی و اقتصادی شرکت لوله گستر نیز با ارائه صورت وضعیت‌های مالی ابراز امیدواری کرد که با تحویل محصولات تولید شده برای پیمانکاران نفت که هم‌اکنون در انبار شرکت و آماده ارسال هستند، حتما شاهد انجام تعهدات مالی شرکت در سر رسیدهای مقرر خواهیم بود و فرایندهایی که برای تحقق این اهداف درحال اجراست را تشریح نمود.

زارعی مدیر منابع انسانی و ارتباطات شرکت نیز در رابطه با آزمون استخدامی و فرایند ورود قبول شدگان به ترتیب اولویت نیازمندی‌های شرکت همانطور که در دفترچه استخدامی ذکر شده بود توضیحات جامعی ارائه کرد و مقرر شد در رابطه با شرایط تبدیل وضعیت نیروهای مشمول شرایط ایثارگری و همچنین سایر تسهیلاتی که می‌توان در این مورد برای پرسنل شرکت در نظر گرفت جلسه تکمیلی در سازمان گسترش برگزار گردد.

مازیار زند مدیرعامل شرکت نیز در ادامه جلسه ضمن تقدیر از عملکرد مثبت همکاران شرکت درباره فعالیت‌ها و برنامه‌های تحقیقاتی و توسعه‌ای که برای ارتقای عملکرد تولیدی و بازرگانی شرکت درحال انجام است توضیحاتی ارائه نمود که مواردی همچون نوسازی، افزودن خطوط PQF و خطوط تولید CRA بخشی از برنامه‌ها بودند.

مدیربهره‌برداری و آماده‌سازی بنگاه‌ها در پایان جلسه با اشاره به قابلیت‌ها و پتانسیل‌های لوله گستر اسفراین پیشنهاداتی ارائه نمود که نشان از تسلط و احاطه کامل اطلاعاتی ایشان از کارخانه لوله‌گستر داشت.

حسینی همچنین از عملکرد سنوات اخیر شرکت که موجب شده کارنامه قبلی لوله گستر در نظر مشتریان اصلاح گردد و این شرکت به جایی برسد که برخلاف گذشته نه تنها دیگر هیچ تاخیری در تحویل محصول و عمل به تعهدات خود ندارد بلکه محصولات سفارش گرفته را پیش از موعد آماده تحویل می‌نماید؛ تقدیر کرد.

وی با اشاره به اهمیت این موضوع تاکید کرد: «پیش‌تر وقتی در جلسات دولتی از لوله گستر صحبت می‌شد مدیران با شکایت از بدقولی این شرکت و عدم توانایی در تحویل و‌انجام به موقع تعهدات از انعقاد قرارداد با این مجموعه سر باز می‌زدند که این موضوع هم‌اکنون کاملا مرتفع شده است و این تغییر بزرگ و موثر در ارتقای جایگاه نشان تجاری لوله گستر اسفراین قابل افتخار و تقدیر است.