به گزارش روابطعمومی به نقل از آقای ابراهیم ولیان، مسئول محترم امور ورزش لوله گستر اسفراین، مسابقات والیبال جام ادارات شهرستان اسفراین به مناسبت هفته دولت و با هدف ارتقای روحیه، نشاط و همبستگی کارکنان ادارات برگزار شد و شامگاه ۱۳ شهریورماه با معرفی تیمهای برتر به پایان رسید.
در جریان این رقابتها، تیم والیبال شرکت لولهگستر اسفراین با عملکردی درخشان و پیروزی بر چندین تیم قدرتمند از جمله آموزش پرورش الف و ب، هلال احمر موفق شد به دیدار پایانی راه یابد. این تیم در فینالی نزدیک و پرهیجان به مصاف تیم شهرداری اسفراین رفت و با وجود ارائه یک بازی تماشایی، در نهایت عنوان نایبقهرمانی این دوره از مسابقات را به دست آورد.
کسب مقام دوم در این رویداد ورزشی، افتخاری ارزشمند برای مجموعه لولهگستر اسفراین محسوب میشود و نشاندهنده تلاش، همدلی و انگیزه بالای کارکنان این شرکت در عرصههای ورزشی و اجتماعی است.
در پایان، مدیریت و خانواده بزرگ لولهگستر اسفراین مراتب قدردانی و سپاس ویژه خود را از تلاشها و زحمات سرمربی تیم و همکار ارجمند، جناب آقای رضا اکبری و جناب آقای ابراهیم ولیان مسئول محترم امور ورزش مجموعه ابراز داشته و این موفقیت را نتیجه تلاشهای صمیمانه و هدایتهای ارزشمند ایشان میداند.
- منتشر شده توسط: روابط عمومی - رضایی
- ۱۳ شهریور ۱۴۰۴