شرکت لوله‌گستر اسفراین

طراحی شده توسط محمود سیفی | 4215 887 0915

طراحی شده توسط محمود سیفی | 4215 887 0915

همایش تجلیل از جانبازان و پیشکسوتان دفاع مقدس شهرستان اسفراین

به گزارش واحد روابط عمومی شرکت لوله گستر اسفراین، امروز ۴ شهریور ماه ۱۴۰۳ آیین تجلیل و تکریم جانبازان و پیشکسوتان دفاع مقدس همزمان با سراسر کشور در محل سالن همایشات شهید سلیمانی مجتمع فرهنگی سپاه اسفراین برگزار شد.

در این آیین که به میزبانی مجتمع فرهنگی سپاه اسفراین برگزار شد پیشکسوتان و جانبازان ۸ سال دفاع مقدس با یاد و خاطره رزمندگان و ایثارگران ایران اسلامی تجدید میثاق کرده و خاطرات جبهه‌های جنگ و رزم را یادآور شدند.

دکتر مسلم نوری فرماندار شهرستان اسفراین ضمن اشاره به جایگاه و مقام شهدا خاطرنشان کرد؛ مکتب و حضور در پای درس جانبازان و ایثارگران دفاع مقدس از افتخارات جمهوری اسلامی بوده و میراثی همچون دفاع مقدس از ارزشمندترین سرمایه‌های ملی است.

همچنین در بخش دیگری از برنامه حاج مهدی استیری از رزمندگان و فرماندهان جبهه‌های جنگ دقایقی خاطرات و درس‌هایی از دفاع مقدس را بازگو کرد.

در ادامه از جانبازان و پیشکسوتان دفاع مقدس به خصوص جانبازان فاخر لوله گستر اسفراین از طرف مدیریت عامل و متولیان همایش مراتب تقدیر به عمل آمد.

در پایان این مراسم همزمان با سراسر کشور پیشکسوتان در ارتباطی زنده از شبکه های ملی پای صحبت و نکات سخنان مقام معظم رهبری(مدظله العالی) نشستند.