شرکت لوله‌گستر اسفراین

طراحی شده توسط محمود سیفی | 4215 887 0915

طراحی شده توسط محمود سیفی | 4215 887 0915

تاکید استاندار خراسان شمالی در همایش تانا صنعت؛ لوله گستر اسفراین: رفع مشکلات تامین انرژی صنایع با کمک شرکتهای دانش بنیان

سومین رویداد تانا و نخستین رویداد تانا صنعت در استان با همکاری اداره کل صنعت، معدن و تجارت ، پارک علم و فناوری و سپاه جوادالائمه(ع) استان به میزبانی شرکت لوله‌گستر اسفراین و با حضور مجتمع صنعتی این شهرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت لوله‌گستر اسفراین، در این همایش که با حضور معاون صنایع پیشرفته و انرژِی های کلان سازمان گسترش ونوسازی صنایع ایران، مشاور معاون فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، استاندار خراسان‌شمالی، مدیران کل ادارات استان و جمعی ازمدیران شهرستان و صاحبان صنایع برگزار شد.

استاندار خراسان شمالی در این همایش با اشاره به اهمیت اکوسیستم دانش بنیان و نوآوری ، گفت: با در نظر گرفتن ظرفیت‌های استان باید میزان تولیدات و تصمیماتی که در این خصوص گرفتهمی‌شود مورد توجه قرار گیرد؛ شرکت‌های دانش بنیان با خلاقیت و نوآوری خود سبب می‌شوند صنعتی به رکود و توقف نرسد و حالا برای تامین انرژی صنایع باید پیشنهادات کارساز و تاثیر گذار خود را بیان کنند.

وی ابراز امیدواری کرد این همایش جرقه و روزنه امیدی باشد تا به این موضوع به صورت کلی توجه شود و تانا لغت نهادینه ای برای تمامیشرکت‌های دانش بنیان باشد، همان طوری که تاکید و سفارش مقام معظم رهبری برای حمایت از شرکت‌های دانش بنیان بارها در سخنرانیهایشان گواه این موضوع بود که این پیشرفت در دراز مدت باعث قطع وابستگی به بیگانگان خواهد بود.

وی تاکید کرد: باید به معنای واقعی در مورد تانای صنعت در استان اقدام کرد و خوشبختانه گام های اساسی به همت شرکت های صنعتی ایناستان نظیر لوله گستر اسفراین برداشته شده است که قابل تحسین و تقدیر است.

عضو هیات مدیره شرکت لوله گستر اسفراین نیز ضمن خیر مقدم به حضور تمامی مقامات مسئول استان و مهمانان ویژه لوله گستر اسفراینهدف از برپایی رویداد تانای صنعت را بررسی مشکلات صنایع استان دانست تا در سالی که به فرموده مقام معظم رهبری سالمهار تورم، رشد تولید نامگذاری شده است بتوان مشکلات صنایع را ریشه یابی و راهکارهای علمی و مناسبی ارائه نمائیم.

دکتر “قربانی”رئیس پارک علم و فناوری خراسان شمالی به تلاش هایی که طی سال های اخیر برای برپایی این رویداد در استان شده اشارهکرد و اظهار داشت: طرح تانا ابتکار یکی از اعضای هیات علمی وزارت علوم است، دکتر صفدری پایگاه تانا در کشور؛ منشا خیر و برکتبسیاری بوده و باعث شده از سردرگمی برای رفع نیاز نجات پیدا کنیم.

به گفته وی با این طرح به هم رسانی عرضه و تقاضا صورت می گیرد و

نیاز‌های فناورانه در سامانه نان که در کشور به رسمیت شناخته می شود به ثبت خواهند رسید و می توانند از بودجه یک درصدی دستگاه هایاجرایی در حوزه فناوری برخوردار شوند.

وی افزود: شرکت های دانش بنیان نیاز‌های شرکت های صنعتی را رفع می کنند و متقابلا صنایع نیز نیازهای آنها را برطرف خواهند کرد.

دکتر قربانی در ادامه حمایت شرکت لوله گستر اسفراین را از شرکت های دانش بنیان قابل تقدیر دانست و ابراز امیدواری کرد این روند تداومیابد و شاهد برپایی همایش های متعددی با این رویکرد در استان باشیم.