شرکت لوله‌گستر اسفراین

طراحی شده توسط محمود سیفی | 4215 887 0915

طراحی شده توسط محمود سیفی | 4215 887 0915

حضور معتبرترین شرکتهای ایرانی برای مشارکت در پروژه توسعه و نوسازی لوله گستر اسفراین

پیرو حضور کارشناسان فنی ماشین سازی تبریز در لوله گستر اسفراین مقرر گردید که تجهیزات اصلی خطوط کیسینگ، کوپلینگ و تیوبینگ با مشارکت شرکت ماشین سازی تبریز نوسازی گردد.

کارشناسان فنی ماشین سازی تبریز با تاکید بر اینکه پیرو مذاکرات مدیرعامل لوله گستر اسفراین با مدیریت ارشد ماشین سازی این پروژه را با الویت فوری پیگیری خواهند کرد اظهار داشتند دستورکارما بر این اصل است که پروژه به گونه ای زمان‌بندی و برنامه‌ریزی شود تا بتوانیم عملیات اجرایی را هرچه سریعتر آغاز کنیم.

از جمله موارد مورد بحث و بررسی جهت نوسازی میتوان به سی ان سی های خط کیسینگ که یکی از کلیدی ترین نقاط لوله گستر است اشارهکرد همچنین نوسازی و راه‌اندازی بخش‌هایی از خط تولید تیوبینگ نیز که ابتدای فعالیت کارخانه راه اندازی نشده بود نیز در این پروژه تحتبررسی کارشناسی قرار گرفت.

با نوسازی و راه اندازی کامل این تجهیزات علاوه بر رفع گلوگاه‌های نقاط استراتژیک، لوله گستر اسفراین میتواند بعنوان اولین سازنده لوله‌هایتیوبینگ در کشور نام خود را ثبت و خدمت‌رسانی کند؛ این موضوع باتوجه به نیاز و تقاضای بالای صنایع نفت، گاز و پتروشیمی به لوله‌هایتیوبینگ علاوه بر نفع مالی شرکت به شکل موثری مانع خروج ارز از کشور خواهد شد.

لازم به ذکر است همزمان با شرکت ماشین سازی تبریز شرکتهای دیگری که عمده آنها متشکل از نخبگان بومی استان خراسان شمالی هستند ودر نمایشگاه تانا صنعت اسفراین با نیازهای فناورانه این مجموعه آشنا شدند و تفاهم‌نامه امضا کردند نیز درحال مذاکره برای انعقاد قرارداد درراستای اجرای سایر بخش‌های پروژه نوسازی و توسعه خطوط تولید لوله‌گستر اسفراین هستند.

نمایشگاه تانا صنعت با همکاری پارک علم و فناوری استان، اداره کل صمت خراسان شمالی، سپاه اسفراین، شرکت لوله گستر و سایر صنایعاسفراین، سیزدهم تیرماه سال جاری در ‌محل نمایشگاه اختصاصی شرکت لوله گستر اسفراین برگزار شد و دستاورد آن امضای ۲۱ تفاهم‌نامهبین شرکت لوله‌گستر اسفراین و ۱۵ شرکت دانش بنیان استان بود.