شرکت لوله‌گستر اسفراین

طراحی شده توسط محمود سیفی | 4215 887 0915

طراحی شده توسط محمود سیفی | 4215 887 0915

لوله گستر اسفراین اولین شریک تجاری پروژه MLT شرکت حفاری دانا انرژی شد

به گزارش روابط عمومی شرکت لوله گستر اسفراین، اولین قرارداد خرید و تامین کالای پروژه عظیم MLT از طرف شرکت حفاری دانا انرژی ، با شرکت لوله گستر اسفراین امضا شد.

در این پروژه که کارفرمای خارجی دارد، لوله گستر متعهد به تامین لوله‌های سایز سری ۱۳ و ۹ اینج به ارزش تقریبی ۸ میلیون یورو گردیده است.


مهندس نامی رییس هیات مدیره شرکت دانا انرژی در این جلسه اذعان داشت، این چندمین قرارداد دانا انرژی با لوله گستر است و از اعتمادی که به این شرکت داشته‌ایم بسیار راضی هستیم چراکه در سنوات اخیر کیفیت محصولات و تعاملات تجاری‌مان در سطحی بسیار با کیفیت‌تر و حرفه‌ای تر از گذشته شکل گرفته است.

وی همچنین از سرعت عمل تیم‌های مذاکره کننده هردو شرکت تقدیر بعمل آورد و تاکید کرد این اولین باری بوده که مذاکره خرید کالا با یک شرکت خارج از مجموعه خودمان با این سرعت و کیفیت به نتیجه رسیده است.

رییس هیات مدیره شرکت حفاری دانا انرژی، لوله گستر اسفراین را به واسطه فعالیت چشمگیر و پیشرفتی که داشته ، منشا خیر و برکت برای صنعت نفت ایران دانست و خاطرنشان کرد که نه تنها خود این شرکت خدمات بسیاری به صنعت نفت ارائه کرده بلکه با تربیت متخصصان تراز اول هم اکنون شاهد آن هستیم که بسیاری از بازنشستگان این شرکت، بعنوان بازرسان فنی، مشاوران عالی و افراد موثر در حال خدمت به صنایع مرتبط با نفت در سراسر کشور هستند.

دکتر زند مدیرعامل لوله گستر اسفراین نیز در ادامه از هوشمندی تیم بازرگانی هر دوطرف بابت انعقاد قرارداد به نحوی که نفع طرفین درآن به‌خوبی لحاظ گردیده است تقدیر و تشکر کرد .

ایشان همچنین اضافه کردند شرکت حفاری دانا انرژی همیشه همکاری دوجانبه و سطح تعاملاتی حرفه‌ای را از خود نشان داده که باعث شده طی سنوات اخیر بتوانیم چند قرارداد را بصورت موفقیت آمیز باهم به نتیجه برسانیم و از حمایت این شرکت از تولیدکنندگان داخلی تقدیر بعمل آورد.

دکتر امین ترکمان معاون بازرگانی شرکت نیز در پایان پیشنهاداتی را جهت حذف ضمانت‌نامه‌های بانکی باتوجه به عملکرد لوله‌گستر در قراردادهای پیشین از خود نشان داده مطرح کرد که با استقبال هیات مدیره شرکت دانا‌انرژی روبرو شد.