شرکت لوله‌گستر اسفراین

طراحی شده توسط محمود سیفی | 4215 887 0915

طراحی شده توسط محمود سیفی | 4215 887 0915

دیدار چهره به چهره دکتر غفوری با همکاران تولید و پشتیبانی

امروز سیزدهم اسفندماه، مدیرعامل جدید شرکت لوله گستر اسفراین با حضور در واحدهای مختلف کارخانه، علاوه بر بازدید از خطوط و تجهیزات تولید و پشتیبانی، دیداری چهره به چهره و  نزدیک با همکاران شرکت داشتند.

کسری غفوری که در این بازدید که با همراهی مدیران و مسئولین بخش‌های مختلف انجام شد در مورد تعیین تکلیف تمام ضایعات شرکت و جلوگیری از راکد شدن سرمایه‌ها دستورات لازم را برای مدیر حسابرسی داخلی صادر نمودند.

همچنین در رابطه با زمان اورهال کارخانه و برای جلوگیری از توقف خط بدلیل بحران‌های احتمالی انرژی برق در فصل تابستان  راهکارهایی را به مدیر پشتیبانی ارائه کردند.

غفوری که فعالیت در تمام زنجیره صنایع فولادی را در کارنامه خود دارد با اطلاعات دقیق، به‌روز، فنی و تخصصی به تبادل نظر و ایده با همکاران بخش‌های تولیدی در طی بازدید پرداخت.

وی در ادامه بازدید از واحدهای تعمیرات برق و مکانیک، تعمیرات الکترونیک، ابزار دقیق، آرشیو، فناوری اطلاعات، کنترل کیفیت و آزمایشگاه، انبار و … یکی از موارد مهم را ایجاد شرایط محیطی سالم برای حفظ و تضمین سلامتی همکاران برشمرد و دستورات لازم را برای رفع ایرادات موجود صادر کرد.

موضوع جالب توجه، شناخت کامل مدیرعامل جدید از مشتریان شرکت و همچنین سبک و مدل کاری آن‌ها بود که این موضوع نوید دهنده بهبود و توسعه مسیر حرکت شرکت در تعامل با مشتریان هدف است.

در این دیدار و بازدید ۴ ساعته از سطح کارخانه موارد متنوعی مطرح شد که برای هرکدام به فراخور موضوع دستورات مرتبط ثبت گردیده است.

کسری غفوری در پایان به مدیران اعلام نمود که استراتژی اصلی ایشان حرکت در مسیر پیشرفت شرکت و مطابق خط مشی و استراتژی‌های سازمان گسترش است و هیچ تغییری در چارت و مدیریت‌ها اتفاق نخواهد افتاد.

مدیرعامل لوله گستر اسفراین در ادامه توصیه کرد همه همکاران مثل قبل با انگیزه به تلاش‌شان ادامه دهند و بدانند که تمام فعالیت‌ها را رصد می‌گردد، هیچ تلاش مجدانه‌ای بی پاسخ نمی‌ماند و هر مشکلی در مسیر حرکت باشد حتما برای برطرف کردن آن با جدیت ورود خواهند کرد.

وی همچنین در اظهارات پایانی تاکید کرد که  سرمایه اصلی هر شرکتی نیروهای کیفی و متخصص می باشد و یکی از اهداف اصلی ما هم حفظ و تقویت این منابع ارزشمند در شرکت لوله گستر و ارتقای پتانسیل علمی و عملی افراد است.