شرکت لوله‌گستر اسفراین

طراحی شده توسط محمود سیفی | 4215 887 0915

طراحی شده توسط محمود سیفی | 4215 887 0915

بازدید مدیران ارشد ایدرو با همراهی سرپرست مدیریت عامل لوله گستر اسفراین

امروز چهارشنبه ۲۰ تیرماه ۱۴۰۳ بازدید سرپرست مدیریت عامل شرکت لوله گستر اسفراین با حضور معاون بهره‌برداری و صنایع حمل و نقل، معاون حفاظت کارکنان حراست و سرپرست مدیریت بهره‌برداری و آماده‌سازی بنگاه‌های ایدرو از خطوط تولیدرقم خورد.

مهندس امیر قناتی، معاون بهره‌برداری و صنایع حمل و نقل ایدرو، در جمع مدیران شرکت لوله گستر اسفراین ابراز امیدواری کرد که با همت و تلاش پرسنل، مهندسان،مدیران و حضور سرپرست مدیریت عامل جدید شاهد اتفاقات خوبی مشابه ادوار گذشته باشیم.

وی افزود: توجه به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های این مجموعه صنعتی همواره در برنامه‌های سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران بوده و سازمان، شرکت لوله گستر اسفراین را یکی از صنایع مهم در چرخه صنعت نفت، گاز و پتروشیمی کشور می‌داند.

دکتر علی اصغر دادخواه ترکداری، سرپرست جدید مدیریت عامل شرکت لوله گستراسفراین، ضمن تشکر از زحمات تمامی پرسنل و مدیران، به ظرفیت‌ها و برند این مجموعه اشاره نمود و گفت:شرکت لوله گستر طی سال‌های اخیر به چرخه تولید کمک بسیاری کرده و امیدواریم با تخصص مدیران و پرسنل، به هدف والای مجموعه دست یابیم.

وی خاطر نشان کرد: مباحث مهمی از جمله تولید،معیشت پرسنل و سایر امور در جلسات تخصصی با مدیران و بخش ها بزودی گذاشته خواهد شد تا با برنامه ای منسجم اهداف مجموعه را ببریم.

دکتر حمیدرضا ذکاوتی، معاون توسعه منابع انسانی شرکت لوله گستر نیز به معرفی تولیدات کارخانه و ظرفیت‌های موجود پرداخت و ضمن آرزوی سلامتی و موفقیت برای مدیرعامل پیشین شرکت، با اشاره به سوابق ارزنده دکتر دادخواه افزود: لازمه پیشتاز بودن و دستیابی به موفقیت، جهش و ایجاد تحول در فرآیند و عملکرد یک مجموعه است. وی با توجه به توانایی‌های ارزنده دکتر دادخواه، ابراز اطمینان کرد که شاهد افزایش تولید و تغییرات خوبی در این مجموعه خواهیم بود.

ذکاوتی در سخنان خود به برنامه‌های آینده شرکت پرداخت و گفت: تمام تلاش بر این خواهد بود که با بهینه‌سازی فرآیندها و افزایش بهره‌وری، مشکلات موجود رفع شود و امیدواریم با همراهی و همدلی بیشتر، شرایط این شرکت را بهبود دهیم.