شرکت لوله‌گستر اسفراین

طراحی شده توسط محمود سیفی | 4215 887 0915

طراحی شده توسط محمود سیفی | 4215 887 0915

قرارداد ۵۰ هزار متر لوله جداری با مدیریت اکتشافات ملی نفت ایران امضا شد

مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران قرار دادی به ارزش
نیم همت با شرکت لوله گستر اسفراین برای تهیه ۵۰ هزار متر لوله جداری امضا کرد

به گزارش روابط عمومی لوله گستر، مهدی فکور بعدازظهر امروز (جمعه، ۲۱ اردیبهشت) در حاشیه سومین روز برگزاری بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت نفت در جمع خبرنگاران با بیان اینکه طی دو سال و چهار ماه از عمر دولت سیزدهم ۹ میدان نفتی و گازی در ایران کشف شده است، گفت: طی مدت یادشده نرخ جایگزینی نفت و گاز تولیدی در حوزه اکتشاف ۱۰۰ درصد بوده است؛ به عبارت دیگر در این مدت هر میزانی که نفت و گاز صادر و مصرف شده، به همان میزان منابع جدید هیدروکربوری کشف و جایگزین شده است. جالب است بدانید هم‌اکنون نرخ جایگزینی نفت و گاز براساس قوانین موجود مجلس شورای اسلامی ۳۰ تا ۴۰ درصد است.
فکور بیان کرد هم‌اکنون ضریب موفقیت در عملیات اکتشافی در دنیا ۱۰درصد است، درحالی‌که این رقم در ایران اسلامی ۱۰۰درصد است، وانگهی هم‌اکنون ضریب اکتشاف‌های موفق در عراق ۵۰درصد، در عمان ۳۰درصد، در امارات‌متحده عربی ۱۵درصد و در قطر ۵درصد است.

فکور افزود توجه به تولید داخل از جمله مهم ترین رویکرد های اکتشاف شرکت ملی نفت بوده و لوله گستر اسفراین بعنوان تولید کننده لوله های جداری و جریانی نقش بسزایی در پیشروی اکتشافات دارد. ما قطعا از توان این مجموعه چه در پروژه های در حال اجرا و پروژه های آینده بهره لازم را خواهیم برد.

گفتنی است بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی طی روزهای ۱۹ تا ۲۲ اردیبهشت ماه جاری از ساعت ۹ تا ۱۶ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود و شرکت لوله گستر اسفراین در غرفه ۸ و ۹ میزبان مراجعه کنندگان خواهد بود.