بازدید مدیران ارشد ایدرو با همراهی سرپرست مدیریت عامل لوله گستر اسفراین

امروز چهارشنبه ۲۰ تیرماه ۱۴۰۳ بازدید سرپرست مدیریت عامل شرکت لوله گستر اسفراین با حضور معاون بهره‌برداری و صنایع حمل و نقل، معاون حفاظت کارکنان حراست و سرپرست مدیریت بهره‌برداری و آماده‌سازی بنگاه‌های ایدرو از خطوط تولیدرقم خورد.

مهندس امیر قناتی، معاون بهره‌برداری و صنایع حمل و نقل ایدرو، در جمع مدیران شرکت لوله گستر اسفراین ابراز امیدواری کرد که با همت و تلاش پرسنل، مهندسان،مدیران و حضور سرپرست مدیریت عامل جدید شاهد اتفاقات خوبی مشابه ادوار گذشته باشیم.

وی افزود: توجه به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های این مجموعه صنعتی همواره در برنامه‌های سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران بوده و سازمان، شرکت لوله گستر اسفراین را یکی از صنایع مهم در چرخه صنعت نفت، گاز و پتروشیمی کشور می‌داند.

دکتر علی اصغر دادخواه ترکداری، سرپرست جدید مدیریت عامل شرکت لوله گستراسفراین، ضمن تشکر از زحمات تمامی پرسنل و مدیران، به ظرفیت‌ها و برند این مجموعه اشاره نمود و گفت:شرکت لوله گستر طی سال‌های اخیر به چرخه تولید کمک بسیاری کرده و امیدواریم با تخصص مدیران و پرسنل، به هدف والای مجموعه دست یابیم.

وی خاطر نشان کرد: مباحث مهمی از جمله تولید،معیشت پرسنل و سایر امور در جلسات تخصصی با مدیران و بخش ها بزودی گذاشته خواهد شد تا با برنامه ای منسجم اهداف مجموعه را ببریم.

دکتر حمیدرضا ذکاوتی، معاون توسعه منابع انسانی شرکت لوله گستر نیز به معرفی تولیدات کارخانه و ظرفیت‌های موجود پرداخت و ضمن آرزوی سلامتی و موفقیت برای مدیرعامل پیشین شرکت، با اشاره به سوابق ارزنده دکتر دادخواه افزود: لازمه پیشتاز بودن و دستیابی به موفقیت، جهش و ایجاد تحول در فرآیند و عملکرد یک مجموعه است. وی با توجه به توانایی‌های ارزنده دکتر دادخواه، ابراز اطمینان کرد که شاهد افزایش تولید و تغییرات خوبی در این مجموعه خواهیم بود.

ذکاوتی در سخنان خود به برنامه‌های آینده شرکت پرداخت و گفت: تمام تلاش بر این خواهد بود که با بهینه‌سازی فرآیندها و افزایش بهره‌وری، مشکلات موجود رفع شود و امیدواریم با همراهی و همدلی بیشتر، شرایط این شرکت را بهبود دهیم.